ϟ Potter Photography ϟ


All things which fall under the category of Potter Photography.
Photographs of your merchandise, Harry Potter cosplay or any Potter tattoos you may have.
Want something reblogged?
Simply tag it Potter Photography and I will add it to the queue.
Please read the FAQ below before asking a question or submitting a photograph.
FAQ
My Personal.

Submit  ϟ  Ask

(Source: sandopan-28)

asisinkdownintolight:

Harry, Ron and Hermione.

asisinkdownintolight:

Harry, Ron and Hermione.

asisinkdownintolight:

Harry Potter

asisinkdownintolight:

Harry Potter

saberhagen:

“I’m drawing the symbol of the deathly hallows on my copy of The Tales of Beedle, The Bard”

saberhagen:

“I’m drawing the symbol of the deathly hallows on my copy of The Tales of Beedle, The Bard”

impracticallyiffy:

omg omg omg i’m gonna see DH this Thursday :D sooo jealous of everybody who’s already seen it; it’s getting really hard to avoid all the news, critics and opinions, i don’t want to have it spoiled :( i’m going to wear this all week, then make a proper one once I see the one Xenophilius wears in the movie (hopefully)

impracticallyiffy:

omg omg omg i’m gonna see DH this Thursday :D sooo jealous of everybody who’s already seen it; it’s getting really hard to avoid all the news, critics and opinions, i don’t want to have it spoiled :( i’m going to wear this all week, then make a proper one once I see the one Xenophilius wears in the movie (hopefully)

the end begins here

anyasparks:

My customized Harry Potter shoes. Damn! I love it

i got The Hogwarts Express on the other side and The Dark Lord and his Death Eaters.

I also got The Hogwarts Castle and the Whomping Willow.

And Finally i got the Hallows, the Deathly Hallows sign and the Horcruxes on the end.

Hope you like it too.

(Source: iamanyalee)

riddikulus-rochelle:

Yeah. I was bored in Math 181. So I traced my hand. Then my other hand…making a triangle, and I was like “AGRGASFGSDG%RGTE!” I then made the symbols of the Hallows. Is it sad that I associate triangles with the Cloak? Yes. No. Hell no! IT IS NOT SAD!
IT IS AWESOME!

riddikulus-rochelle:

Yeah. I was bored in Math 181. So I traced my hand. Then my other hand…making a triangle, and I was like “AGRGASFGSDG%RGTE!” I then made the symbols of the Hallows. Is it sad that I associate triangles with the Cloak? Yes. No. Hell no! IT IS NOT SAD!

IT IS AWESOME!

(Source: rabbitinawaistcoat)

Following
Credits